مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 23:022022-06-09سياسي

فارس من | من جای شما از اشک های زائر روسی خجالت کشیدم آقای کارگردان!


خادمان حرم امام رضا (ع) حرف دارند با ایرانیانی که در ساخت فیلم عنکبوت مقدس دخیل بودند و خطاب به آن ها می گویند: نمک خوردید و نمکدان شکستید.

- گروه زندگی؛ عطیه اکبری: پر بیراه نیست اگر بگوییم بعد از رسانه ای شدن پوستر فیلم عنکبوت مقدس و انتشار محتوای این فیلم، همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان دلگیر شدند اما هیچ کس مثل خادمان حرم امام رضا (ع) دلشان خون نشد.

آن ها که صبح به صبح با عشق به ساحت نورانی امام رئوف راهروها و صحن ها را یک به یک پشت سر می گذارند تا برسند به روبه روی آن گنبد طلایی، تا سلام بدهند بر شاه خراسان.

خادمان افتخاری که خودشان را به آب و آتش می زنند تا هفته ای و شاید دوهفته یک بار قرعه پوشیدن لباس عشقبازی به نامشان بیفتد، از گوشه گوشه ایران خودشان را به مشهد می رسانند.

پزشک، مهندس، وکیل، تاجر.

هر که هستند پشت همان مسیرهای منتهی به حرم که کارگردان آن فیلم کذایی هم نتوانسته منکر نورانی بودنش شود، پست و مقام و مرتبه را جا می گذارند و می شوند زائر بر، فراش، کفش بان و خاک پای زائران امام رضا (ع) را سرمه چشمانشان می کنند.

راستش آقای کارگردان! ما به جای شما از آنها خجالت کشیدیم.

*نمک خوردید و نمکدان را شکستید خادمان حرم امام رضا (ع) حرف دارند با ایرانیانی که در ساخت فیلم عنکبوت مقدس دخیل بودند، گلایه دارند از تک تک عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | من جای شما از اشک های زائر روسی خجالت کشیدم آقای کارگردان!

فارس من | من جای شما از اشک های زائر روسی خجالت کشیدم آقای کارگردان!